Thursday, July 31, 2008

PPNP ANJUR MAJLIS MALAM MESRA BERSAMA ANAK YATIM-13 JULAI 2008 DEWAN UTAMA WISMA BELIA INDERA MAHKOTA KUANTAN














Lebih 300 orang tetamu hadir meraikan 70 anak-anak yatim dari 3 buah rumah anak yatim iaitu Rumah Anak Yatim Permata Camar Sungai Soi, Rumah Anak Yatim Anakku Penyayang Kuala Rompin dan Rumah Anak Yatim Tengku Ampuan Fatimah Kuantan.

Majlis dirasmikan oleh Pengerusi Jawatankuasa Pelancungan, Kesenian dan Warisan, Pembanguna Keluarga dan Hal Ehwal Wanita Negeri, YB Syafiq Fauzan Sharif

Majlis malam mesra ini bertujuan memupuk semangat kepedulian dan keprihatian terhadap anak yatim dikalangan ahli-ali PPNP.

Puan Norimas selaku Pengerusi berharap semua ahli sentiasa bersyukur dengan nikmat kurniaan tuhan dan berusaha menghulurkan bantuan kepada anak yatim secara konsisten.

Melalui majlis ini juga beliau berharap dapat meraikan anak-anak yatim dan memberi harapan dan keyakinan kepada anak-anak yatim bahawa masih ada pihak yang prihatin terhadap masa depan mereka. Pertemuan anak-anak yatim dari rumah yang berlainan juga dapat meningkat hubungan.














Majlis diserikan dengan persembahan daripada anak-anak yatim yang cukup menghiburkan dan professional. Selain dari itu Ahli Jawatankuasa penganjur juga turut mempersembahn tarian poco-poco, cabutan bertuah dan persembahan tarian, nyanyian dan lakonan daripada pengasuh-pengasuh taska.










Segala sumbangan yang diterima akan dimajukan kepada 3 rumah anak yaitm tersebut.

PPNP merakamkan ribuan terima kasih atas segala sumbangan daripada semua pihak. Moga semua amal kita diterima dan diberkatiNya.

" Sayangi dan dekati anak-anak yatim"