Thursday, May 23, 2013

MESYUARAT PENGUSAHA TASKA NEGERI PAHANG ANJURAN PPNP ZON BARAT DAN ZON TIMUR

Mesyuarat yang telah diadakan pada 11 hb Mei, 2013  bagi zon timur dan 16 hb Mei, 2013 bagi zon barat (Temerloh sahaja) yang lalu bertempat di Komplek Dagangan Mahkota Kuantan dan di Wisma Persekutuan bagi zon barat. Di zon timur seramai lebih 64 orang pengusaha telah hadir manakala di zon barat seramai 25 orang pengusaha telah hadir.

Tujuan mesyuarat pengusaha dianjurkan oleh PPNP adalah untuk memaklumkan kepada pengusaha TASKA berkaitan dengan Geran Subsidi TASKA, Yuran Subsidi TASKA, penggunaan buku log harian kanak-kanak dan penangguhan pemakaian gaji minima.

Setelah sekian lama perjumpaan pengusaha tidak diadakan oleh PPNP, perjumpaan kali ini memberi penuh makna kepada setiap pengusaha. Pengusaha yang dahagakan maklumat terkini akhirnya mendapat jawapan dengan adanya pertemuan bersama exco PPNP.

Disamping membincangkan isu terkini, pihak PPNP juga mengambil kesempatan di atas pertemuan ini untuk mengeratkan lagi hubungan silaturrahim antara exco PPNP dengan semua ahli PPNP yang lama dan yang baru.

MESYUARAT PENGUSAHA DI TEMERLOH 16 HB MEI, 2013


                               
                               PRESIDEN PPNP PUAN SALINA SHAMSUDIN MEMBERI UCAPAN
                               DI MESYUARAT PENGUSAHA DI KUANTAN 11 HB MEI 2013